1024x1024_01
ADRES:

Spółdzielnia Mieszkaniowa „ORUNIA”
w Gdańsku, ul. Krzemowa 2
80-041 Gdańsk


E-MAIL:

sekretariat@sm-orunia.pl

TELEFONY:

(58) 306-71-03 sekretariat

(58) 306-71-05 centrala
(58) 306-74-56 centrala
(58) 306-74-57 centrala

numery wybierane tonowo:

15 – członkowsko-mieszkaniowy
23 – czynsze
14 – media i rozliczenia
35 – Administracja
16, 37 – sprawy techniczne
1024x1024_02
GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW:

poniedziałek 13.00 – 17.00

wtorek 7:30 – 12:00

środa – praca wewnętrzna

czwartek 13:00 – 15:00

piątek 7:30 – 12:00

Poza wyznaczonymi godzinami, w sprawach pilnych prosimy zgłaszać się w sekretariacie Spółdzielni.

W sprawach skarg i wniosków Prezes Zarządu przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. 15:00 – 17:00.
1024x1024_03
INFORMACJE DZIAŁU TECHNICZNEGO:

Dział Techniczny
(budynek Zarządu – parter)
tel. (58) 306-71-05 wew. 16, 37

Informacja o dyżurach domowych pełnionych przez konserwatorów Spółdzielni:

W dni powszednie:

poniedziałek 17:00 – 20:00
wtorek 16:00 – 20:00
środa 16:00 – 20:00
czwartek 16:00 – 20:00
piątek 15:00 – 20:00

W dni wolne od pracy tj. soboty, niedziele i święta w godz. 10:00 – 18:00

W czasie dyżurów domowych kontakt telefoniczny z konserwatorami Spółdzielni pod numerem:

601-436-866

Interwencje pogotowia lokatorskiego dotyczą wyłącznie USUWANIA AWARII NA CZĘŚCIACH WSPÓLNYCH, zagrażających mieniu i bezpieczeństwu mieszkańców.

Pozostałe awarie będą usuwane w godzinach pracy Spółdzielni.

ODPŁATNE USŁUGI USUWANIA AWARII W LOKALACH MIESZKALNYCH można zgłaszać pod numerami telefonów:

Hydraulik

517-297-479
515-361-141
602-107-920

Elektryk

505-714-440
515-361-141
669-321-321

Awarie na częściach wspólnych zgłaszane poza godzinami pełnienia dyżurów pogotowia lokatorskiego usuwane będą na koszt Spółdzielni.